איך בוחרים משרד תיווך לרכישת הדירה הראשונה שלכם

כיום בשנת 2023 השוק מוצף במשרדי תיווך, המציעים מבחר רב של דירות במגוון תקציבים ומקומות גיאוגרפים. הרוכש החדש ברוב המקרים, ימצא את עצמו מוצף במידע חיוני, או פחות. המשרדים הגדולים מציעים יותר אופציות, אבל המשרדים הקטנים "משרדי הבוטיק" מציעים טווח רחב יותר של בידול ונכסים ייחודיים. כל רוכש יודע מה מתאים לו אבל ההמלצה הטובה ביותר היא להבין את זה לפני שיוצאים לדרך ומבינים שהחלום רחוק מהמציאות.

אז בשלב הראשון כדי קצת לברר מי הוא הסוכן שמלווה אתכם ומה סוג ההתמחות של המשרד. כדיי להבין לפני שמתחילים להפעיל המון משרדים ופונים ולמלא סוכנים, מציאת נכס בדיוק כמו שחיפשתם זה תהליך ארוך שיכול לפעמים גם יכול לקחת חודשים. 

בשלב השני מומלץ מאוד לדבר עם לקוחות קודמים של המשרד או של הסוכן ולשמוע את החוויה שלהם מתהליך הרכישה ועד כמה הם מרוצים, כמה היחס היה אישי ועד כמה הם הרגישו בטוחים לאורך התהליך. מכיוון שמדובר לרוב בעסקאות בסכומים גדולים מאוד, משרד או סוכן שלא יודעים לייצר רגיעה ותחושת ביטחון אצל הלקוח יכולים לגרום לפאניקה מיותרת.

 

משרד שעובד בשבילכם   

משרד התיווך מרוויח משני צידי העסקה. גם מהמוכר וגם מהקונה, אבל חשוב מאוד לזכור שבסופו של יום המשרד עובד אצלכם, אז תנו לו לעבוד. התחלתם תהליך איתור נכס מתאים? המתינו בסבלנות אבל גם לזכור לבדוק מדי פעם מה קורה ואיך מתקדם. משרד תיווך כמו של רחל מנדי הינו סוכנות איכותית שדואגת ללקוחות שלה ומעדכנת גם שאין תוצאות, אבל מייצר תחושת ביטחון אצל הלקוח. 

נכון שדירה שזה לא משהו שקונים כל יום, אבל תמיד כדי לסיים את התהליך עם משרד התיווך בדרך הטובה והנעימה ביותר, כי אולי יום אחד תרצו למכור או לעבור והם יהיו שם בדיוק בשביל זה ויזכרו אתכם כלקוחות שכיף לעבוד בשבילהם.