איך לבחור מתכנן פנסיוני שיתאים לך?

בחירת מתכנן פנסיוני היא אחת הבחירות החשובות שניתן לעשות בהכנה לקראת פרישה. ידוע כי תכנון מוקדם ונכון של הפנסיה – על היבטי המשיכה, המיסוי, ההטבות וכיוצא באלו – הוא תנאי הכרחי לשמירה על איכות חיים ועתיד כלכלי שקט. אז איך בוחרים את האחד?

מישהו לרוץ אתו

מתכנן פנסיוני הוא יועץ שילווה אותך לשנים רבות. ההבנה במתרחש במשק והידע המקצועי שלו ישרתו אותך קדימה ויותאמו לצרכים האישיים שלך. מסיבה זו חשוב לבחור מישהו שמוכן לתהליך ארוך וצמוד ואינו רק מייעץ תמורת תשלום באופן חד פעמי. מעבר לכך, הוא צריך להיות נעים ושירותי כדי שהתקשורת ביניכם תצליח. לחצו על הקישור של הלינקדאין של נטו תכנון פיננסי לעוד פרטים.

מי נתן  לך רישיון?

ישנם מספר תחומים של ביטוח שבהם סוכנים יכולים לקבל רישיון כמו משכנתא, בריאות ופיננסי. עליך לוודא בעת תהליך בחירת מתכנן פנסיוני שהוא מחזיק הן ברישיון סוכן בתוקף והן שהוא בעל רישיון בתחומים הרלוונטיים.

הטוב משני העולמות

סוכן טוב הוא כזה שמכיר את שני צידי המטבע – גם את צידו של הבנק וגם את חברות הביטוח. אלו שני עולמות שונים המעניקים ניסיון מקיף בתחום שיעזור לו לבחור איתך את המוצרים הנכונים עבורך בעקבות היכרות מעמיקה איתם.

תן לזה ניסיון

בחר במתכנן פנסיוני ותיק שמאחוריו לקוחות רבים ומרוצים – תוכל לבדוק זאת בביקורות והמלצות שקיבל במהלך השנים. לניסיון אין תחליף וככל שהסוכן שלך יהיה מנוסה יותר, כך הסיכוי שלו לדייק את המענה עבורך יגדל.

כמה זה עולה לנו

החלטה הנוגעת לפנסה שלך בהתבסס על המלצתו או ייעוצו של סוכן ביטוח בנקאי, היא החלטה שמבוססת על מידע גנרי וללא התייחסות איית לצרכים שלך. לכן תמיד מומלץ להשקיע בבחירת מתכנן פנסיוני חיצוני שככל הנראה יעלה סכום כסף מסוים כדי לקבל סוכן שעובד בשבילך ולא בשביל הבנק. לעוד פרטים לחצו על הקישור והיכנסו לאתר של נטו תכנון פיננסי , סוכנות פיננסית פרטית עם ותק של 18 שנה.