אם אתם לקראת בניית אתר אינטרנט חדש לעסק שלכם סביר להניח שתרצו לקרוא מאמר זה. כבר בשלבי בניית האתר רצוי לבצע התאמות שונות לצרכי SEO, כאשר גם אם תתבקשו להוסיף מעט כסף על הצעת המחיר יהיה זה צעד חשוב שיחסוך לכם כסף וזמן יקר בהמשך. קידום אתרים אורגני, או SEO בקיצור, היא טכניקת פרסום שתרצו להשקיע בה במוקדם או במאוחר ולכן חשוב שהאתר כבר יהיה מותאם לצרכים אלו כבר משלבי בנייתו. התאמות אלו מבוצעות על ידי בונה האתר שלכם. חלקן קשורות לחוויית השימוש באתר, חלקן לנושאים הטכניים, חלקן למבנה האתר והתוכן בו ועוד. חברת ג'נסיס המתמחה בשיווק שיווק ופרסום דיגיטלי, עם התמחות בקידום אתרים, שמחה לחלוק עמכם טיפים אלו. 

התאמה טכנית של האתר:

בחלק הטכני של התאמת האתר החדש לצרכי קידום אורגני יש לא מעט פרמטרים שצריך לדאוג להם. להלן כמה מהם:

בניית היררכיית תוכן:

חשוב לבנות היררכיית תוכן כבר משלבי בניית האתר. הכוונה היא לביצוע מחקר מילות מפתח ובחירת הביטויים העיקריים בהם אתם תרצו להתקדם בגוגל. לא מדובר בפעולה שעושים על רגל אחת אבל במידה ואתם לא ממשיכים עם אותה חברה מבניית האתר ולקמפיין קידום בגוגל – מוטב לעשות מחקר מילות מפתח בסיסי לכל הפחות, לבחור את הביטויים הראשיים שתשתמשו בהם ולבסס את היררכיית התוכן באתר ובתפריטים בו בהתאם.