הכירו-את-פריפלייט

הכירו את פריפלייט

הכירו את פריפלייט

אם אתם מגיעים מעולם הרחפנים, בוודאי יצא לכם להכיר כמה משמות המפתח הפועלים במדינה, כמו גם יצרנים ודגמים חדשים, ביקורים בגלריות שונות ועוד. אם עד היום הטסתם רחפנים בתור חובבנים, והחלטתם שאתם רוצים לקחת את ההטסה צעד אחד קדימה אל עבר עולמות מקצועיים ומסחריים יותר – תצטרכו לקבל רישיון להטסת רחפנים שיאפשר לכם לעשות זאת בצורה חוקית. עם בית הספר למקצועות ההטסה פריפלייט אתם יכולים לעשות זאת ברמה הגבוהה ביותר בארץ, אז בואו להכיר את בית הספר הזה קצת יותר לעומק.

למה לבחור דווקא בפריפלייט?

היום מתקיימים קורסים להטסת רחפנים בכל מיני מוסדות שונים, אולם אין ספק שפריפלייט הוא המוביל ביותר מביניהם. בית הספר פריפלייט איגד תחתיו את אנשי המקצוע המובילים במדינה, רובם ככולם יוצאי חיל האוויר, שיכולים לקחת אתכם יד ביד ובמקצועיות מקסימלית אל עבר רישיון להטסת רחפן.

בית הספר פריפלייט מציע היום ששה מסלולי לימוד שונים, חלקם תיאורטיים בלבד וחלקם משלבים בין תיאוריה לפרקטיקה, והם כולם שומרים על רמת מקצועיות מירבית, עם מתן כלים שימושיים, שעות הטסה בליווי צמוד, ומענה על כל שאלה או תהיה שעולה לכם לראש בדרך.

למי מתאימים קורסים להטסת רחפנים בפריפלייט?

אם אתם מעוניינים להמשיך להטיס רחפנים בצורה חובבנית, אתם יכולים בהחלט להשתלב בקורס התיאוריה של פריפלייט, ולהרחיב את ארגז הכלים העיוניים שלכם בצורה משמעותית. אם אתם רוצים לעשות את המעבר מחובבנות למקצוענות – גם אתם יכולים למצוא את עצמכם בכל אחד מהקורסים השונים בבית הספר.

זה הזמן ליצור קשר עם פריפלייט, לשמוע על כל אפשרויות הקורסים השונות שעומדות בפניכם, לבחור בזו המתאימה לכם ביותר ופשוט לצאת לדרך. תאמינו לנו, אין לנו שום ספק שתצאו מרוצים!