גדרות-אלומיניום

המחיר של ייצור והתקנה של גדרות אלומיניום

המחיר של ייצור והתקנה של גדרות אלומיניום

גדרות אלומיניום הן מהגדרות הכי נמכרות היום בשוק. אם עד לפני כמה שנים היו נפוצות בעיקר גדרות עץ, הרי שהיום גדרות אלומיניום מביאות איתן בשורה מהממת גם במישור העיצוב, גם במישור העמידות וגם, כמובן, במישור המחיר. בואו נבדוק מהו המחיר שאותו אתם עתידים לשלם עבור ייצור והתקנה של גדרות אלומיניום, כדי שגם אתם תוכלו להיערך לכך בהתאם.

חישוב המחיר עבור גדרות אלומיניום

גדרות אלומיניום יכולות להגיע במגוון צורות ודגמים, ולכן המחיר שהן מביאות איתן ייקבע בהתאם. בין הקריטריונים שיקבעו את המחיר הסופי ניתן למצוא את הבאים:

  1. גודל הגדר – גדרות אלומיניום גדולות יותר יביאו איתן מחיר גבוה יותר מאשר גדרות אלומיניום קטנות יותר.
  2. עיצוב הגדר – גדרות אלומיניום יכולות להגיע בעיצובים אישיים, בעיצובים קיימים וגם בכל מיני צבעים וצורות. עיצוב מפואר, ייחודי וספציפי יותר יביא איתו כמובן מחירים גבוהים יותר מאשר עיצוב רגיל וקיים.
  3. החברה שבה תרכשו את הגדר – חברות שונות בשוק מתמחרות בצורה קצת שונה גדרות אלומיניום, כולל שלבי התכנון, הייצור וההתקנה בפועל.

לאיזה טווח מחירים כדאי לצפות עבור גדרות אלומיניום?

באופן כללי, טווח המחירים עבור גדרות אלומיניום יכול לנוע בין כ-1,000 ש"ח ועד כ-1,500 ש"ח לכל מטר בגדר. בנוסף, עבור ההתקנה ייתכן ותתבקשו להוסיף תוספת תשלום של בין כ-400 ש"ח לכ-600 ש"ח, אולם חלק מהחברות יציעו את ההתקנה במסגרת העלות של הגדר.

חברת לידר – גדרות אלומיניום באיכות מעולה

חברת לידר היא אחת החברות המובילות בשוק בתחום של ייצור והתקנת גדרות אלומיניום. תוסיפו למקצועיות שלה את הוותק והניסיון העשירים שלה, כולל מחירים נוחים והוגנים שאותם היא מציעה – ותקבלו נוסחה מושלמת לגדרות אלומיניום באיכות מעולה ועם שירות מופלא.