השותפים העסקיים של הראל טכנולוגיות – חלק 1

השותפים העסקיים של הראל טכנולוגיות – חלק 1

חברת הראל טכנולוגיות מידע היא אחת מהחברות הגדולות ביותר בארץ בתחום. כחלק מהפעילות הענפה שלה, חברת הראל טכנולוגיות מידע משתפת פעולה עם מגוון עסקים על מנת להגיע לפתרונות הטובים, המקצועיים והאיכותיים ביותר, ולהעניק אותם לשלל הלקוחות שלה ברחבי הארץ. היום אנחנו רוצים לפתוח בסדרת כתבות מעניינת שתספר לכם על השותפים העסקיים של הראל טכנולוגיות מידע, ונתחיל כמובן מהחלק הראשון.

השותפים העסקיים של הראל טכנולוגיות – השמות שהכרתם וגם אלו שלא

חברת הראל טכנולוגיות מידע עובדת בשיתוף פעולה עם כמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם על מנת לחזק, לחדד ולמקצע עוד יותר את השירותים והפתרונות שלה. אם אתם מגיעים מעולם המחשוב, בוודאי יצא לכם לשמוע על לפחות חלק מהשמות הבאים: netapp, commvault, Lenovo, nvidia, ensureDR.

חברת ensureDR, לדוגמה, היא חברה שמספקת פתרונות DR מעולים לכמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם, וביניהן Mercedes benz, Amdocs ועוד. בשיתוף פעולה עם חברת הראל טכנולוגיות מידע, ניתן לעבוד איתה בצורה נהדרת ולדלות ממנה פתרונות שימושיים גם לעסקים אשר מקבלים שירות מחברת הראל טכנולוגיות.

פירוט נוסף על השותפים העסקיים של הראל טכנולוגיות

לצד חברת ensureDR, מספקים שיתופי הפעולה הנוספים של חברת הראל טכנולוגיות עוד מגוון פתרונות מצוינים. חברת commvault למשל עוסקת במגוון שירותי נתונים, שירותי תוכנה, פתרונות אחסון וכן מגוון פתרונות גיבוי שונים.

חברת Lenovo המוכרת היא חברה אשר מספקת פתרונות טכנולוגיים שונים, החל ממחשבים, מכשירים חכמים, טאבלטים וטלפונים, ועד שרתים ואחסון.

אם גם אתם רוצים ליהנות ולהפיק את התועלת משיתופי הפעולה העסקיים של חברת הראל טכנולוגיות מידע, פנו אליה עוד היום במספר הטלפון 03-7658888 או לחצו כאן. כך תוכלו להצטרף אל מעגל הלקוחות של החברה ולהפיק את התועלת מהפתרונות המעולים שלה.