כך כתב שירות טיפולי שיניים עומד לעזור גם לכם מפיו של ישי קמחי

השיניים שלכם הן רגישות, עדינות ורמת הפגיעות שלהן היא גבוהה במיוחד. היות ואנשים רבים מתמודדים עם בעיות שיניים, מרפאות השיניים כבר אינן מצליחות להשתלט על העומס, ובהתאם התורים במרפאות נקבעים לשבועות רבים קדימה, ולפעמים אף חודשים. כתב שירות טיפולי שיניים של חברת MyDoctor עושה מהפכה בתחום הזה בתקופה האחרונה, והיום מנכ"ל החברה, מר ישי קמחי, מספר לנו קצת יותר על הנושא מנקודת מבטו.

כתב שירות טיפולי שיניים – מחולל מהפכה של ממש

ישי קמחי טוען שכניסתו של כתב שירות טיפולי שיניים חוללה שינוי של ממש בתחום: "עם כניסתו של כתב שירות טיפולי שיניים של החברה שלנו, חברת MyDoctor, ניתן לראות בשינוי מהותי בתחום טיפולי השיניים. אם עד הרגע שבו פתחנו את השירות הזה למנויים הם התרגלו לקבוע תורים לחודשים קדימה, הרי שהיום הם מוצאים את עצמם קובעים תורים זמינים ומידיים, ומוצאים פתרון לבעיות השיניים שלהם בלי לשרוף זמן יקר".

עד כמה מקיף כתב שירות טיפולי שיניים?

ישי קמחי מספר לנו על כתב שירות טיפולי שיניים קצת יותר מקרוב, על מנת שכל מנוי ומנויה יוכלו לדעת מה מגיע להם לקבל במסגרתו: "את כתב שירות טיפולי שיניים יצרנו מתוך מטרה לאפשר למנויים לקבל כמה שיותר טיפולים שלהם הם זקוקים. אנחנו מציעים מגוון טיפולים, החל מסתימות ועקירות, דרך טיפולי שורש ועד שירותי אורתודנטיה ויישור שיניים".

אם גם אתם מתמודדים עם שיניים בעייתיות שמעמידות אתכם בפני בעיות רפואיות, מהקלות והפשוטות ועד המורכבות והקשות ביותר מביניהן, אתם מוזמנים לפנות לחבר MyDoctor גם בעצמכם, להצטרף כמנויים לכתב שירות טיפולי שיניים ולהתחיל להתרגל לשירות הרבה יותר טוב, מקצועי, איכותי וזמין מזה שקיבלתם עד עכשיו.

לחצו למידע נוסף בראיון מעת ישי קמחי