כלי המכירה בעסק ככלי חשוב ומשמעותי- אל תוותרו עליו, מאת גיא כספי

כלי המכירה בחברה הוא אחד מכלי הליבה בכל עסק. מדובר באחד הכלים החשובים ביותר, אשר הנחלתו באופן נכון וטוב בחברה יכולה להצמיח את העסק שלכם לגבהים חדשים. מאידך גיסה, ביצוע כלי המכירה בצורה לא טובה, לא נכונה או לא מדויקת לכם, יכולה לגרום לכל עסק לעמוד במקום וגרוע מכך- להביאו למשקעים. 

שיפור אחוזי המכירות בנוסחה פשוטה

ברור לנו בצוות גיא כספי, כי כל עסק שם לנגד עיניו את המטרה לשפר את אחוזי המכירות ואילו מעצם הנוסחה הפשוטה שיותר מכירות שווה בהכרח לצמיחת העסק. ועדיין, ישנם עסקים רבים שלא מצליחים לעשות את המעבר הזה, ולהנחיל את כלי המכירה באופן נכון ומשמעותי. ככל שתשכילו להבין כי קיומו של העסק שלכם בזירה העסקית איננו עניין של מה בכך, שכן כיום עסקים רבים נסגרים לאחר השנה הראשונה להקמתם, כך מוקדם יותר תוכלו להבין זאת ולבצע את הדברים בצורה נכונה. כך שאל תתנו לזה להבהיל אתכם, אלא להכין אתכם לעולם האמיתי.

חשוב להבין, על מנת להגדיל את המכירות צריך הכרח להגדיל את כמות הלקוחות בעסק. כך שככל שנגדיל את תהליכי השיווק שלנו ונדייק אותם, נגדיל את החשיפה, נקבל יותר לידים, ובהכרח נקבל תוצאות טובות הרבה יותר. וכן, מכאן, הדרך להצלחה לחלוטין נטויה. עוד חשוב לקחת בחשבון את הלקוחות הקיימים שלנו ולא לשכוח אותם, להעניק לכם את היחס ושירות הלקוחות הטובים ביותר, להמשיך להעניק מבצעים והטבות, ולייצר קהילה טובה ונעימה עבורם. 

כמובן, שכל זאת תוכלו לבצע בעצמכם. ואולם, אנו בצוות גיא כספי ממליצים על בניית תכנית ייעוץ עסקי מותאמת אישית לכל אחד. בניית תכנית שכזו תסייע לכם להנחיל את כל הטכניקות והכלים השונים החשובים, להגדיל את החשיפה ואת מעגל הלקוחות ולייצר תוצאות צמיחה משמעותיות.