למה חשוב להשתמש במסיר איפור?

מסירי איפור הם חלק חשוב בחייה של אישה מתאפרת. זו הדרך היחידה להסיר איפור ולחזור ליופי הטבעי שלנו.

ישנם סוגים רבים ושונים של מסירי איפור בשוק, אך לכולם יש יתרונות וחסרונות משלהם. חלק מהמוצרים עדינים יותר מאחרים, חלקם יעילים יותר בהסרת איפור עמיד למים, וחלקם מכילים מרכיבים שעלולים לגרות את העור.

חשוב להצטייד במסיר איפור טוב שיעזור להסיר את שכבות האיפור שאנו שמות על הפנים שלנו. תהליך הסרת האיפור יכול להיות מרתיע, אך זהו שלב חשוב בשגרת היומיום.

בעת בחירת מסיר איפור, חשוב לקחת בחשבון איזה סוג עור יש לך ובאיזה סוג איפור את משתמשת. לדוגמה, אם את משתמשת במסקרה עמידה למים, אז תצטרך מסיר שמסיר במיוחד איפור עמיד למים. חשוב גם לקחת בחשבון את התקציב שלך ואת התדירות שבה את מתאפרת.

הסוגים השונים של מסיר איפור 

לסוגי עור שונים יש צרכים שונים בכל הקשור לבחירת מסיר איפור. עור שמן ירוויח משימוש במוצר על בסיס שמן בעוד שעור יבש יטיב עם מוצר על בסיס מים.

סוג האיפור שאת לובשת קובע גם איזה סוג של מסיר איפור יעבוד הכי טוב בשבילך.

מסירי נוזלים הם הסוג הנפוץ ביותר של מסירי איפור. הם קלים לשימוש וניתן ליישם אותם עם צמר גפן או מטלית רחצה. מסירי נוזלים פועלים על ידי פירוק איפור, שמנים ולכלוך שהושארו על העור.

מסירי אבקה פחות נפוצים מכיוון שהם יכולים להיות מבולגנים לשימוש. עם זאת, יש להם יתרון על פני מסירי נוזלים מכיוון שהם אינם דורשים מים וניתן להשתמש בהם במקומות בהם אין מים או באזורים בהם לא יהיה מעשי לנקות לאחר שימוש במסיר נוזלים (כגון ברכבת). הפודרה מסירה את האיפור על ידי ספיגתו משטח העור. למסיר איפור המתאים לך היכנסי לאתר של אסתי לאודר