למה כדאי לכן לבחור בדאבל וור על פני כל מייק אפ אחר?

כשנשים מדברות על מייק אפ הן מדברות על עולם ומלואו. קיימים היום אלפי סוגים שונים של מייק אפים שנבדלים ביניהם בגוונים, בעוצמה, ביצרן שלהם ועוד, ואין ספק שכל אחד מהם מביא איתו מאפיינים אחרים ואיכות אחרת. היום אנחנו שמחים להציג בפניכן את המייק אפ שבו אתן פשוט עומדות להתאהב – דאבל וור של אסתי לאודר. אז למה כדאי לכן לקנות דווקא אותו על פני כל המייק אפים האחרים הקיימים בשוק? הנה כמה מהתשובות הרלוונטיות לעניין.

דאבל וור – מייק אפ ברמה אחרת לחלוטין

אין לנו ספק שיצא לכן להשתמש במייק אפ לפחות פעם אחת בחיים, אבל תאמינו לנו – מייק אפ כמו זה שאנחנו עומדים להכיר לכן היום עדיין לא פגשת. דאבל וור של אסתי לאודר מביא איתו רמה אחרת לחלוטין של מייק אפ, הן מבחינת היצע הגוונים שעומד על מעל ל-55 גוונים, הן מבחינת איכות המייק אפ שמבוסס על הטכנולוגיות החדשניות ביותר, הן מבחינת הרכיבים שלו וכמובן מבחינת הנראות שלו על עור הפנים.

בנוסף לכל זה, דאבל וור של אסתי לאודר מכיל מקדם הגנה SPF 10, כך שעור הפנים שלך מקבל גם הגנה מפני השמש החזקה שבחוץ.

הנראות של דאבל וור על העור – איך היא באה לידי ביטוי?

אז מדובר כאן על מייק אפ שמחזיק בגוון המקורי שלו במשך 24 שעות מרגע המריחה. מדובר כאן על יתרון אדיר, שכן נשים רבות מתאפרות בבוקר וחוזרות הביתה רק בערב אחרי יום מתיש ועמוס, אך לאורך כל השעות הן יכולות להחזיק במראה מטופח ועמיד באמצעות הדאבל וור.

זה הזמן להיכנס לאתר של אסתי לאודר ולרכוש לעצמכן דאבל וור מושלם!