טיולון

למי טיולון יכול להיות רלוונטי?

למי טיולון יכול להיות רלוונטי?

טיולון הוא אחד מהדברים שהכי יכולים לעזור לכם עם התינוק או התינוקת הקטנים שלכם. במקום לשאת אותו בידיים, הטיולון יכול לאפשר לכם חופש פעולה ותנועה, להניח את התינוק בתוכו ופשוט לטייל במגוון מקומות – החל מהרחוב שמתחת לבית שלכם, ועד גינות, פארקים וטיולי טבע שונים. בדקנו למי טיולון יכול להיות רלוונטי, וגילינו שאם יש לכם תינוק או תינוקת בבית – אתם לחלוטין יכולים להתאהב במוצר הזה.

כל מה שצריך לדעת על טיולון

המטרה העליונה של טיולון הוא לאפשר לכם להתנייד ביחד עם התינוק או התינוקת שלכם, מבלי להרגיש שאתם צריכים להחזיק אותם כל הזמן על הידיים, ושהידיים שלכם אינן יכולות לשמש אתכם לכל פעולה אחרת. הטיולון הוא נוח, מתכוונן ובעל יכולת הגנה מפני השמש, כך שכל מה שנותר לכם לעשות הוא פשוט להניח בו את התינוק או התינוקת שלכם ולהתחיל לצעוד בכיף.

ההבדל בין טיולון לבין עגלת אמבטיה

בעוד עגלת האמבטיה נועדה לשכיבה בלבד, ומשמשת תינוקות קטנים יותר שרק נולדו, הטיולון יכול להתאים גם למנחי ישיבה וטיולים כאשר התינוק או התינוקת נהנים מסביבה נעימה, צפייה על הנוף ובטיחות מקסימלית באמצעות חגורות הבטיחות הנלוות לטיולון.

דגמים רבים של טיולונים מציעים גם אפשרות לניתוק המושב והחלפה שלו במושב אמבטיה, כך שתוכלו לקנות אותו כבר בגילאים המוקדמים מאוד של התינוק או התינוקת, ולהשתמש בו בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

מה העלות של טיולון?

אם כבר הבנתם שהטיולון הוא בדיוק בשבילכם, כדאי שתיערכו לקנייה שלו גם מבחינת המחיר. מדובר כאן על טווח מחירים שיכול לנוע בין כ-1,500 ש"ח ולהגיע גם עד כ-5,000 ש"ח, הכל תלוי ביצרן, באיכות ובצרכים שלכם. רכשו טיולון עוד היום ולא תתחרטו!