מאילו תחומים מגיעים אנשי הצוות של קבוצת רפאל?

אם אתם מבינים קצת בתחום הנדל"ן, אתם בוודאי יודעים שאחד השמות המובילים ביותר בתחום הוא של קבוצת רפאל. קבוצת רפאל פועלת בתחום הנדל"ן כבר למעלה מ-30 שנה, ומציעה למגוון הרחב של לקוחותיה פרויקטים מגוונים, חדשניים ומהטובים ביותר בארץ. כל זאת מתאפשר לקבוצת רפאל באמצעות הצוות יוצא הדופן שלה, שמורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ שמגיעים משלל תחומים. היום נספר לכם מאילו תחומים בדיוק מגיעים אנשי הצוות של קבוצת רפאל, כך שגם אתם תוכלו לדעת שביום מן הימים, כשתחברו לאחד מהפרויקטים של הקבוצה, אתם תרגישו שאתם נמצאים בידיים הכי טובות ומקצועיות שיש.

קבוצת רפאל – אנשי צוות מכל התחומים הרלוונטים

למעמד המכובד שלה הגיעה קבוצת רפאל לא בכדי. לאורך השנים היא אספה לצידה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בכל אחד מהתחומים הרלוונטים לעולם הנדל"ן, כך שהיום היא מציעה מעטפת שלמה שבה לכל שאלה קיים מענה מקצועי.

בקבוצת רפאל תוכלו למצוא אנשי מקצוע מתחום המכירות והשיווק, מתחום ההנדסה והבניין, מתחום הנהלת הכספים, מתחום הניהול והפיתוח, מתחום היזמות, מתחום ניהול הפרויקטים ומתחומים נוספים שהם הליבה של העשייה של קבוצת רפאל.

איך כל אלו עוזרים ברגע האמת?

בתור קבוצת רפאל, חייבת קבוצת רפאל להעניק מעטפת מקצועית בכל מישור ומישור שקשור אליה – החל מרגע השיווק מהמכירה, דרך רגעי הבנייה בפועל, ועד רגעי מסירת המפתחות ללקוחות. ברגע האמת, כאשר לקוח או לקוחה מסוימים בוחרים בפרויקט של קבוצת רפאל, הדבר מאפשר לקבוצה להעניק שירות ללא פשרות וללא סימני שאלה מיותרים, כך שהלקוחות מרגישים שיש להם "אבא ואמא" שמלווים אותם בכל צעד ושעל לאורך הפרויקט. פנו אל הקבוצה גם בעצמכם ותוכלו ליהנות מכל אלו!