מהו מנוף סיעודי

מהו מנוף סיעודי?

מהו מנוף סיעודי?

אנשים רבים סובלים מבעיות בריאותיות שמונעות מהם להתנייד בצורה עצמאית. אותם אנשים אינם מסוגלים לעבור ממקום למקום באמצעות הליכה, ולכן הם צריכים להסתייע במכשיר חכם שיוכל לעזור להם להגיע ממקום למקום בקלות ובפשטות. באמצעות מנוף סיעודי ניתן לבצע את המשימה הזו בכמה צעדים פשוטים, אז בואו נבין יחד מהו מנוף סיעודי, איך הוא יכול לעזור וגם למי זה רלוונטי.

מנוף סיעודי – מכיסא הגלגלים לתוך הרכב

מנוף סיעודי הוא כלי חכם שיש באפשרותו לשאת אנשים במשקלים שונים ממקום למקום. בעזרת המנוף ניתן להעביר את האדם הנכה או המבוגרים מכיסא הגלגלים שלו לתוך הרכב, היות והוא לא מסוגל לקום מהכיסא בעצמו ולהתיישב בתוך הרכב באופן עצמאי.

מנוף סיעודי כאמצעי טיפולי

מנוף סיעודי יכול בהחלט גם לשמש את הנכים, החולים או המבוגרים לצורך טיפול בבעיות אורתופדיות שונות. אותם אנשים יכולים להיעמד על מנוף סיעודי ולהיתמך בו בזמן ביצוע תרגילי פיזיותרפיה שונים, בליווי צמוד של פיזיותרפיסטית מוסמכת שתנחה אותם בזמן ביצוע התרגילים.

מנוף סיעודי למקלחת ולשירותים

שימוש נוסף ובולט במנוף סיעודי קשור בפעולות יום יומיות שאותן אולי אתם מבצעים בקלות, אולם עבור אותם אנשים מדובר על פעולות קשות ומורכבות במיוחד – הכניסה למקלחת והשימוש בשירותים.

באמצעות מנוף סיעודי ניתן להרים את האדם הנכה ולסייע לו להתפנות בשירותים, כמו גם להתקלח ולאפשר לעצמו התרעננות וניקיון של הגוף.

פולקו להשכרה ורכישה של ציוד סיעודי

חברת פולקו מציעה לכם מגוון רחב של ציוד סיעודי, ובין היתר גם של מנוף סיעודי לשימושכם. פולקו היא אחת החברות המובילות בתחום, ולכן כל מכשיר שתקנו או תשכירו ממנה ישמור על איכות ומקצועיות מקסימליות, וישמור על בריאותו של האדם המשתמש בו. פנו לפולקו עוד היום והבטיחו לעצמכם את כל אלו.