מה זה קורקטור?

עולם האיפור הוא עולם מלא באפשרויות. נשים רבות כמו גם לא מעט גברים נוהגים לשפץ את מראה הפנים שלהם באמצעות מגוון מוצרי איפור שונים, שחלקם מוכרים יותר, חלקם מוכרים פחות וחלקם ממש חדשים ומחוללים מהפכה בתחום האיפור. היום נספר לכם מה זה קורקטור, על מנת שתוכלו להכיר לעומק את המוצר המופלא הזה שעומד לחולל פלאים בכל איפור שלכם מחדש.

קורקטור – האח הקטן של הקונסילר

הרבה אנשים נוהגים להתבלבל בין קונסילר לבין קורקטור, ועכשיו זה הזמן המושלם לעשות לכם סדר בדברים. הקורקטור הוא למעשה סוג של קונסילר, אך בפועל הוא עובד בצורה שבה גוון מסוים יכול לנטרל גוון אחר. על ידי הנטרול הזה ניתן להגיע למצב של טשטושים על כל מיני איזורים שיש בהם פיגמנטציה וכהויות, כתמים על העור, פצעונים קבועים או מתחלפים ועוד.

שימוש בקורקטור שלב אחר שלב

על מנת להשתמש בקורקטור כמו שצריך יש צורך בניקוי הפנים בצורה מיטבית ולאחר מכן מריחת קרמים שונים – מתחת לעיניים, על הלחיים, בסנטר, במצח וביתר איזורי הפנים. לאחר מכן יש להשתמש בקורקטור על מנת לנטרל את האיזורים הרצויים, ולהשלים את האיפור עם יתר מוצרי האיפור הרלוונטים.

איפה לקנות קורקטור?

קורקטור הוא מוצר שמיוצר ומשווק היום על ידי מגוון חברות איפור מהמובילות בארץ בפרט ובעולם בכלל. חברת בובי בראון מייצרת מגוון רחב של קורקטורים לשימושם של נשים ואנשים רבים, במגוון גוונים שיוכלו להתאים לכל סוג עור, לכל צבע עור ועוד.

המוצרים של בובי בראון נמכרים במגוון חנויות ברחבי הארץ, בקניונים השונים וכן בחנויות האונליין. היכנסו לאתר האינטרנט של בובי בראון, שוטטו בין המוצרים השונים ותוכלו לרכוש לעצמכם קורקטור שיתאים לכם בצורה המושלמת ביותר.