מודל העבודה ההיברידי- גרסת הייבוב

נתוני מחקרים הוכיחו באופן משמעותי וגורף: רוב רובם של האנשים מרגישים פרודוקטיביים דווקא במודל עבודה מרחוק, כשהם עובדים מהבית (56 אחוז ליתר דיוק). אלו גורסים כי מודל העבודה ההיברידי מאפשר להם להשיג איזון מדהים בין העבודה לבין החיים אישיים. למעשה, רבים מן האחוזים הללו גם התרגלו לתנאי העבודה הטובים יותר הללו ומכריזים כי יתפטרו ממקום העבודה אם זה האחרון יחזיר את מודל העבודה לעבודה מהמשרד. אז נכון שאמנם הביאה עימה הקורונה שינויים משמעותיים, בפרט לעניין מודל העבודה, אך ללא ספק- בטווח הרחוק זוהי בדיוק המתכונת הנכונה לעבודה. הן עבור העובדים והן עבור מקום העבודה.

התנאים האידיאליים לשיפור הריכוז והפרודוקטיביות

כיום, יותר מ-350 עובדי הייבוב ב-11 מדינות ברחבי העולם עובדים במתכונת משולבת, חלקם מההבית, חלקם מהמשרד וחלק בעבודה היברידית. הייבוב היא חברה אשר מאפשרת לעובדיה את הנחת ואת התנאים הטובים לבחור את מודל העבודה הטוב עבורם, גם אם עבודה מרחוק. את ההחלטה הזו גיבשה הייבוב לאחר ביצוע שיחות עם העובדים, ביצוע סקרים פנים אירגוניים, השוואת המידע. וכעת, התוצאות עקביות ומדברות בעד עצמן: מודל העבודה ההיברידית משפר את הריכוז ואת הפרודוקטיביות, ואף מאפשר איזון מצוין בין העבודה לבין החיים האישיים.

בהייבוב חשבו על כל הפרטים הקטנים ובניית מודל העבודה ההיברידי הגלובלי הקבוע בהייבוב תוכנן באופן יצירתי ומדויק. התכנון התבצע בצורה כזו אשר שמה דגש על ערכים לצד קבלת התוצאות הטובות ביותר. זאת כאשר מצד אחד, נעשתה בניית תשתית בצורה חכמה שמאפשרת להייבוב לשמור על הדנ"א הייחודי של החברה. ואילו מצד שני, יוצרת חוויה בין אישית מדהימה עבור העובדים. לסיום, אצל היי בוב ללא ספק, העובדים הם במקום הראשון, וזו האחרונה מבינה שעובד מרוצה משמעותו- חברה מצליחה.